Servis POLAR

Záruční a pozáruční servis POLAR pro ČR, SR, mezinárodní záruky.

Připravte si kopii dokladu o koupi. Záruční doba pro spotřebitele je na produkty POLAR 24 měsíců od data převzetí. Záruční opravy jsou odbavovány v nejkratším možném čase, nejpozději však do 30 dnů.

Více informací o servisní činnosti najdete na www.servis-polar.cz

Důležité, než věc zašlete k opravě

  • neposílejte věci mokré nebo znečištěné, před odesláním je omyjte a nechte uschnout
  • na list papíru napište svou zpáteční adresu, mail, telefon - na toto se v poslední době často zapomíná, bez toho nemůže být servisní zakázka odbavena. Pokud věc posíláte k reklamaci, uveďte, že věc reklamujete.
  • popište stručně vadu případně požadavek na opravu
  • napiště co posíláte, jestli jen hodinky nebo nějaké další příslušenství tak, aby bylo možné při příjmu zásilky zkontrolovat její obsah

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení