Kontakty

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola


 

Otevírací doba

Chcete-li se zastavit přímo v provozovně, sledujte otevírací dobu

Osobní odběr zboží v provozovně

 

Po:  9-11/ 13-15 
Út:  9-11 / 13-17
St:  13-17
Čt:   9:00 - 13:00
Pá:  xx 

 

Adresa provozovny

Pejevové 3122/16, vchod z druhé strany panelového domu, vstup z pěší zóny vedle večerky GPS souřadnice: Loc: 50°0'27.7"N, 14°25'11.844"E

 

Doprava autem

parkování v ulici Pejevové nebo v ulici Jordana Jovkova

Doprava MHD

tramvaj číslo 3, 17 na zastávku Poliklinika Modřany, autobusem číslo 139, 157, 150 ze stanice metra C Kačerov do stanice Tylova Čtvrť, autobusem 190 ze stanice metra B Smíchovské nádraží do stanice Tylova Čtvrť

 

Když chcete poslat zásilku

1) Využívejte k tomu přepravní služby PPL, DPD, GLS případně Zásilkovnu/Packetu

2) Pokud použijete Zásilkovnu/Packetu, použijte k tomu výdejní místo DRINK&WINE – Modřany, Československého exilu 2175/34, 14300 Praha 4. Telefon pro doručení je 774307454 a mail sacha(zavinac)servis-polar.cz

3) Pokud chcete využít služeb České Pošty, posílejte zásilku výhradně jako Balík do ruky (jediné spolehlivé řešení v naší lokalitě této přepravní společnosti). Použijete-li jiný typ služeb České Pošty, dbejte na to, jakým způsobem zásilku posíláte. Rozhodně neposílejte "krabici" jako dopis. Krabici posílejte vždy jako "Balík do ruky" (do firmy). Doručení ostatních typů zásilek je nejisté a mohou se vám vrátit zpět.

5) Do zásilky vždy přiložte svou zpáteční adresu, telefon, mail. Je-li to pro vás lepší, uveďte také název a adresu výdejního místa Zásilkovny, kam vám mohu vyřízenou opravu poslat (když nechcete stát frontu na Poště).

Zpět do obchodu