Spojení s telefonem

Sporttestery POLAR můžete spojit s kompatibilními telefony a tablety, které mají operační systém iOS (Apple) nebo Android. Ke komunikaci potřebujete mobilní apku Polar Flow.

Zásady

Úspěšné párování Polaru s telefonem vyžaduje základní povědomí, bez něj často děláte zbytečné chyby. Vezměte tedy na vědomí:

  • jsou produkty, které před prvním párováním vyžadují registraci skrz kabel a počítač, bez toho to pak nejde (Polar V800, Polar M400, Polar M450, Polar A300, Polar LOOP)
  • jsou produkty, které zvládnou první párování přímo s telefonem, mějte je však dostatečně nabité nebo připojené kabelem ke zdroji (Polar Vantage V, Vantage M, Polar M430, Polar A370/360, Polar M200, Polar M460)
  • sporttester připojujte/párujte skrz otevřenou Flow app, né skrz BlueTooth menu telefonu !
  • telefon musí být připojen k internetu (skrz WiFi nebo data)

 

Správný postup párování hodinek s Flow aplikací, Doporučení před párování

  1. Pokud jste již neúspěšně párovali dle starých zvyklostí práce s bluetooth, je nutné před dalším pokusem smazat záznam o párování z bluetooth menu telefonu, smazat zápis párování z hodinek/cyklocomputeru – jakmile na jedné straně na toto zapomenete, spárování nebude možné.
  2. Před jakýmkoli pokusem o párování je nutné vytvoření účtu v samotném Flow deníku na adrese www.flow.polar.com. Spárování hodinek s tímto účtem provádíme pomocí přiloženého kabelu a počítače. Jak hodinky poprvé spojit s deníkem je tady
  3. Stáhněte si Flow app do vašeho mobilního telefonu. Mějte v telefonu zapnuté bluetooth. Telefon musí být v době prvního párování připojen k síti (skrz WiFi nebo přes rychlá data)
  4. Spusťte Flow app, přihlaste se ke svému účtu. Po přihlášení Flow app dává pokyn k párování se sporttesterem, který máte skrz kabel zaregistrovaný ve Flow deníku
  5. Na hodinkách spusťte proces párování. Hodinky s Flow app začnou komunikovat, vygenerují 6 místní číselný kód a Flow app nabídne pole, kam kód opíšete. Tím dojde k spárování hodinek s telefonem.

Typické problémy

Pokud problém nastal po aktualizaci firmware, zkontrolujte zápis spárovaných zařízeních v hodinkách/cyklocomputeru. V „Paired devices“ může být například toto: 1AB35F1 nebo Polar H7 1AB35F1. Jakmile ve spárovaných zařízeních najdete zařízení označené jen unikátním ID produktu (což je jen to číslo s písemny bez označení produktu), je nutné tento a všechny zápisy párování odstranit a provést párování znovu. Při novém párování se příkladný hrudní pás zobrazí včetně nápisu Polar H7. Pokud nějakým omylem dojde k vymazání zápisu spárovaného zařízení (v telefonu nebo v hodinkách), je před novým párování nutné odstranit zápis párování i na té druhé straně – bez toho nelze znovu zařízení spárovat.

Video návody párování Polaru s telefonem

Video návod Polar V650 s mobilem s operačním systémem Android 3/2019

Video návod Polar A360/370 s mobilem a operačním systémem Android 1/2018

Video návod Polar LOOP/LOOP2 s mobilem a operačním systémeme iOS 02/2019

Video návod Polar M400 s telefonem s operačním systémem Android 03/2019

Video návod Polar Vantage V a M s telefonem s operačním systémem Android 03/2019

 

Další video návody a postřehy

Úprava distribuce notifikací v telefonech s operačním systémem Android