Spojení s telefonem

Sporttestery POLAR můžete spojit s kompatibilními telefony a tablety, které mají operační systém iOS (Apple) nebo Android. Ke komunikaci potřebujete mobilní apku Polar Flow.

Zásady

Úspěšné párování Polaru s telefonem vyžaduje základní povědomí, bez něj často děláte zbytečné chyby. Vezměte tedy na vědomí:

  • jsou produkty, které před prvním párováním vyžadují registraci skrz kabel a počítač, bez toho to pak nejde (Polar V800, Polar M400, Polar M450, Polar A300, Polar LOOP)
  • jsou produkty, které zvládnou první párování přímo s telefonem, mějte je však dostatečně nabité nebo připojené kabelem ke zdroji (Polar Vantage V, Vantage M, Polar Ignite, Polar Grid-X, Polar M430, Polar A370/360, Polar M200, Polar M460)
  • sporttester připojujte/párujte skrz otevřenou Flow app, né skrz BlueTooth menu telefonu !
  • telefon musí být připojen k internetu (skrz WiFi nebo data)

 

Správný postup párování hodinek s Flow aplikací, Doporučení před párování

  1. Pokud jste již neúspěšně párovali dle starých zvyklostí práce s bluetooth, je nutné před dalším pokusem smazat záznam o párování z bluetooth menu telefonu, smazat zápis párování z hodinek/cyklocomputeru – jakmile na jedné straně na toto zapomenete, spárování nebude možné.
  2. Před jakýmkoli pokusem o párování je nutné vytvoření účtu v samotném Flow deníku na adrese www.flow.polar.com. Spárování hodinek s tímto účtem provádíme pomocí přiloženého kabelu a počítače. Jak hodinky poprvé spojit s deníkem je tady
  3. Stáhněte si Flow app do vašeho mobilního telefonu. Mějte v telefonu zapnuté bluetooth. Telefon musí být v době prvního párování připojen k síti (skrz WiFi nebo přes rychlá data)
  4. Spusťte Flow app, přihlaste se ke svému účtu. Po přihlášení Flow app dává pokyn k párování se sporttesterem, který máte skrz kabel zaregistrovaný ve Flow deníku
  5. Na hodinkách spusťte proces párování. Hodinky s Flow app začnou komunikovat, vygenerují 6 místní číselný kód a Flow app nabídne pole, kam kód opíšete. Tím dojde k spárování hodinek s telefonem.

Typické problémy

Pokud problém nastal po aktualizaci firmware, zkontrolujte zápis spárovaných zařízeních v hodinkách/cyklocomputeru. V „Paired devices“ může být například toto: 1AB35F1 nebo Polar H7 1AB35F1. Jakmile ve spárovaných zařízeních najdete zařízení označené jen unikátním ID produktu (což je jen to číslo s písemny bez označení produktu), je nutné tento a všechny zápisy párování odstranit a provést párování znovu. Při novém párování se příkladný hrudní pás zobrazí včetně nápisu Polar H7. Pokud nějakým omylem dojde k vymazání zápisu spárovaného zařízení (v telefonu nebo v hodinkách), je před novým párování nutné odstranit zápis párování i na té druhé straně – bez toho nelze znovu zařízení spárovat.

Video návody párování Polaru s telefonem

Video návod Polar V650 s mobilem s operačním systémem Android 3/2019

Video návod Polar A360/370 s mobilem a operačním systémem Android 1/2018

Video návod Polar LOOP/LOOP2 s mobilem a operačním systémeme iOS 02/2019

Video návod Polar M400 s telefonem s operačním systémem Android 03/2019

Video návod Polar Vantage V a M s telefonem s operačním systémem Android 03/2019

 

Další video návody a postřehy

Úprava distribuce notifikací v telefonech s operačním systémem Android

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení